by amanda

| Vardag
Godmorgon :)
Inatt sov jag riktigt dåligt. Det var en sån natt när man var sk*t trött men inte kunda somna. Låg och vred och vände på mig tills lakanet var helt ihoprullat under mig -.- Idag börjar jag i allafall 08.20 så jag är klar för länge sen. Har packat lite så det blir enkelt sen när mamma och jag åker hit ikväll för att hämta mina saker. Efter skolan ska jag vara med Filippa och vi ska hem till Erik om han inte ändrar planerna. Vi får väl se, men nu måste jag dra. Pussar amanda <3

bild tagen igår
Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej :) har haft fullt upp i helgen med jobb och fest :P så kikar in nu och önskar dig en toppendag :)

Fanny

Svar: Tack! :)

LORISSALOVEBOMB

sv: jaa :)



Händer det något coolt i veckan?

M A L I N :)

Varsegod (:

t h a i p i n n e n ♥

söt bild !:D



sv; nu är dagensblogg utsedd, kika in och kolla om det blev du :)

amanda

sv: hehe :) hitta på i veckan då?? :p

ronja

fin bild :)

EMMA HJÄRTA EMIL

- bara bra :)

haft en bra måndag?

IISABEL

jo det är väl det ;(

sandra

sv: allt bra med dig idag? :)

LINNEA

ja ::)



rösta på mig så får du en länkning som tack :)

http://aliziaolzzon.blogg.se/2010/september/finalisterna-i-veckans-blogg.html#comment



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: