by amanda

| Vardag
Hej sötnosar :) Jag sitter hemma hos Filippa nu och vi ska alldeles strax äta middag. Vi ska laga mat själva, ris och chicken nuggets :D Innan, efter skolan slutat drog jag, Hanna, Filippa och Yosra hem till Hanna. Åt nudlar och dunkade musik. Efter det gick vi hem till mig en snabbis och sen ut. Drog till skolgården och satt där och pratade. Nu är vi hemma hos Filippa fast Yorsa har dragit. Senare ikväll blir det förmodligen idol och mys med brudarna. Hörs när jag kommer hem ! Pussar amanda <3
Erika

sv: Verkligen ;P

MATILDA ROSQVIST

åh tack! :)

Anna med A

Vad gör du? :)

sandra

fin bild

sandra

sv: så lite så :D

Dolly

ur welcome :)

ELLA GRÖN

jaha okej, trevligt:) imorgon ska jag ha "poolparty" så jag och några tjejer ska ligga ute hela natten och bada och dricka smoothies, dricka, godis osv och bara snacka skit;)

ELLA GRÖN

haha jo, det är klart att det är kallt ute, men vi har skaffat en pool som man värmer upp, alltså kan man bada i den på vintern och året om! jätte härligt. den är större än ett vildmarksbad eller "badtunna" som man kallar det, asnice!:D

Dolly

jag har inga direkta planer alls...

gabriella

snygg blogg :)

Allt bra?

kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: