Vad tycker ni? :)

| Vardag

Vilken ögonfärg tycker ni jag passar bäst i ? Jag vet att alla färger är lite överdrivna men det blev så .. och den sista bilden är mitt hår ljusare, vet inte varför Filippa gjorde så, men koncentrera er på ögonen. Vilken färg skulle jag passa bäst i ? Jag är sugen på färglinser och tror det blir bruna. Men skulle vilja höra eran åsikt :)

Orginalet, gråblå typ ?



soofie

sv: okejs :) jag tycker den är braa:)

sandra

mittersta :)

josefine

jag tycker ju mest om blåa, men du passa bäst i bruna :)

cindy

hehe jaa :D

L I K E S O F I E [foto]

- haha kommer inte ihåg XD

tack :)

soofie

händer imorgon dåe ?

sv: yes :)

Anonym

ya :)

H A N N A ★

jag tyckte att dom blåa va skitcoola! :D

Josse

plugga :(

soofie

sv: kul :), skola, sen plnera lite inför helgen med alla :)

mathilda

nej men hon tog livet av sig för snart 5 år sen , och det gjorde mig förbannad för hon insåg aldirg vad hon har missat eller kommer att missa .

L I K E S O F I E [foto]

- hehe ;p

linda

tack gumman, du är sjukt söt!

Älskade vännen då, jag vet hur du känner, det är en skit jobbig känsla, försök och undvik små konflikterna, och att alltid behöva ha rätt. Jag har alltid varit så, säger alltid emot mina föräldrar men det blir oftast bara värre då, det är bara och ta allt med en nypa salt så det inte behöver bli ett stort bråk av ingenting. Men jag vet ju inte riktigt hur du menade.. men så brukar det vara för mig.



Känn inte så Amanda, du kan alltid smsa mig om du vill, det kanske är mycket nu. skola, familj, vänner, killar, men låt ingenting trycka ner dig, du är en stark tjej, och i slutet fixar sig allting, jag lovar! Jag förstår det! Prata med dem? Och det där med Matilda jag förstår, ni var ju verkligen nära.. :/ ♥



Vad menar du med som är "gring?"

soofie

sv: festa :),

Fanny

Din vanliga ;D



Svar: Okej, jag har också ställt en fråga nu :)

linda

Aa dem bruna var fina! :)

amanda

följ min blogg?(:

jojjo

dom blåa var fräna :)

ronja

fina ögonfärger :)

Coola har du redigigerar dem i photoshop?

QN

jag tycker faktiskt att din vanliga ögonfärg är fin :)

♫♪ Sandra T

du passar i alla färger (:

karolinchambel

gröna helt klart !

Maja

Dom bruna och originalet:)

H a n n a ♥

Du har helt sjukt jävla fina ögon :)

Tycker du är finast i dom gröna eller din vanliga :)

Ibbi♥

Jag tycker dom bruna eller dom blåa men du har redan jättefina ögon :) ♥



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: