by amanda

| Människor

Jag har precis kommit hem. Jag och My sitter framför varsin dator och bloggar :D
Haha idag när hon kom till mig så åkte vi in till skanstull. Fikade på Espresso house och gick sen och satte oss på en bänk där vi snackade och så. Efter det åkte vi till Kärrtorp och mötte Svante, Joel, Tage och Wille. Vi gick till fyren en snabbis och sen hem till Wille. Efter någon timme åkte jag och My in till slussen för att äta på tacobar. När vi gjort det åkte vi tillbaks till Kärrtorp och gick sen till fattig parken. Efter en liten stund kom Joel, Svante, Tage, Wille, Viktor, Max, Phille och Jacob. Dom hade klätt ut sig och gick runt och "knacka" bus eller godis. Jag, My, Phille och Svante drog till centrum och gjorde lite andra saker. Men mötte de andra en stund senare. Mycket mer hände inte, vi drog hem till Joel. Kollade på tv och så. Men här kommer bilder, puss&kram









¨






ronja

fina bilder :)

N

haft en bra helg?:)

beccabecca

Hej.. Har din helg varit bra? :-) göra något denna söndag? :-)

L I K E S O F I E [foto]

- nice :)

Diana

sv: jo tack det är jättebra! vad ska du hitta på idag då? :)

sofia

va bra, samma :D

Netty♥

sv' men de är ändå tråkigt att de blev så mellan er :/

sofia

blir stan med kompisar :D

Netty♥

sv' killar kan vara idioter! men du kommer hitta någon som är värd dig :)

ronja

sv: tack :)

D O L L Y

åh vilken kaka din kompis hugger i :p

J I L L I Z

sv: härligt ;) jag var på en misslyckad halloweenfest :/ hur mår du idag då? :D

N

ja min har också vart super!:)

Fanny

Svar: Jaha, vad tråkigt! :(

ericaandersson-FOTOBLOGG

du verkar ha haft en toppen dag!:D

tina

ge förslag på låtar som kan sjunga och spela in! :D

KRAMAR

SANDRA-EN BRA BLOGG!!

åh vad gott med tacos! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: