ta min hand ..

| Djupt

Du är min ängel, Du är mitt hopp
Jag älskar dig med hela min själ och min kropp


Ta min hand, vi tar vägen tillsammans
Ta min hand, jag är helt förbarmad
Ta ett steg, och lägg dig tätt här intill
Ta ett steg, ett steg mot vår framtid

Nelly.

Blev du dagens blogg? Klicka in och kolla :) Om inte, bättre lycka nästa gång :D Kram.

Fanny

Svar: Ja, precis ;D

E M A . W O R L D - foto&design

okej :D inte kt !

tack:D

Netty♥

sv' gästerna har nyss åkt så nu sitter jag mest här och tar det lugnt :)

Netty♥

sv' ja en aning :)

L I K E S O F I E [foto]

- yes! :)

Fanny

Svar: naw, Tack :D

FREDRIKA

Fin blogg :D Allt bra?

Netty♥

sv' ja, men det händer inte så mycket :)

FREDRIKA

SV; Härligt samma här! Okej :)

Netty♥

sv' okej :)

L I K E S O F I E [foto]

- tack ;p

clara

JOHO!:D

LINDAVIOLA!

sv; Vad bra :).

Netty♥

sv' nej, har aldrig tyckt de verkar bra:)

maisah

sv : :) söt

N

ingen fara :) allt bra?

D O L L Y

söt klänning

Amanda Rieem

hello! :D va hittar du på nu då?

Netty♥

sv' haha, men det kanske bara är jag som tycker de:)

LINDAVIOLA!

sv; Tack så mycket!

Amanda

vacker du e! :)

Vad har du gjort idag då? :)

kram

mathilda sjöndin ♥

söt blogg, allt bra? ♥

E M A . W O R L D - foto&design

allt bra annars då? :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: