by amanda

| Vardag
Slänger in ett snabbt inlägg. Många av gästerna är fortfarande kvar, några har dragit. Det händer inte speciellt mycket här så jag kände att jag kunde blogg en snabbis. Vi har ätit lasagne till middag med bröd, sallad o.s.v Och så blev det tårtorna jag har gjort till efterrätt, men även kakor och annat gott. Har kollat på tv och så, kört 3 i rad med brorsan. Menmen, pussar amanda

förvånar mig inte om jag får komentarer nu om att min näsa är såååå stor,
men bara så ni vet innan ni komenterar - jag skiter i vad ni tycker.


Felicia

hehe, allt bra idag då?:)

Viktoria♥

tittar på tv ska sova strax.. vad gör du själv?

mathilda

Det vi bråkade om är dock privat ,inget jag vill berätta runt direkt :/ men det var en grej som gjorde mig sjukt besviken :/



Mja .. det är inte så lätt att hantera det faktiskt , att tänka så .. Min killkompis berätta en del grejer som hon sagt om mig efteråt .. hon mådde skit dåligt och jag var den bästa vännen hon hade och sånt :'(

Linda - ndaiL

ser god tu1

Viviana

ny chans imorrn du ;)

C E C I L I A ♥

Vilka fina tårtor ni har gjort eller du ;) ♥



Och din näsa är inte alls stor :O den som kommenterar det ska få en stor fet smäll ! haha :)

Kimiya

fett gott! :)

sofia

var så lite :D

Anonym

sv: Japp! :D Hur mår du idag?

Fanny

Du har inte alls stor näsa :D

ronja

åh, tårtan ser skitgod ut :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: