Jag är dig evigt tacksam

| Djupt

Jag kommer alltid att minnas dig för allt du gjort för mig.
Du fick mitt liv bli så mycket bättre. Du ställde alltid upp för mig.
Jag är dig evigt tacksam. Om du bara visste hur mycket det betyder.

Josefine

Sv: skolan, hem somnade och sen utgång :P

Vad har du gjort själv? :)

sandra

fin text!

M A L I N :)

Gulligt skrivit :D

aww

de e bra ! sj ?

Therese

Tack detsamma:D

Josefine

Sv: Vad kul :D

sandra

så lite så!

ELLA GRÖN

haha, vad gör du då?:)

Fanny

Svar: Svaret kommer upp om en stund :)

L I K E S O F I E [foto]

- haha tinkerbella :D

Therese

Så lite så:)

M A L I N :)

okej nu är det såhär.



Jag har tröttnat på att svara på samma frågor hela tiden. Jag uppskattar om ni nu börjar kommentera inläggens inehåll eller varför inte bara komme med blogg förslag åt mg. ställ en rolig fråga som jag kan svara på.



innerst inne tror jag också att du tycker det är ganska tråkigt att svara på samma fråga hela tiden :) <3

Linda - ndaiL

vilket fint!

Therese

Imorgon ska jag till min praktik-plats. Dd?:)

L I K E S O F I E [foto]

- hihi xd

sandra

tack!

aww

skola sen sovit ;) sj?

Linda - ndaiL

Nu ska jag sova, gonatt :)

elin

Åh fint

C E C I L I A ♥

Sv; Jag med :o

Fan att det ska ta så lång tid att fixa dom!!



Puss ♥

sandra

gjort idag?

Kulan

Fint skrivet faktiskt =)

Fanny

Svar: Naw, tack så mycket! :D

L I K E S O F I E [foto]

- hihi tack! :)

Viktorias dagbok

haha oj nu måste jag ha skrivit fel till dig XD hahah sorry ^^

Therese

Nice! Jo,det är rätt så roligt:)

w :)

jag lyssnar på musik :)!

Dolly

aaa, jag har dom i stövlar.. :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: