by amanda

| Vardag


Nu sitter jag hemma hos Therese, har precis hjälpt till att göra sallad. Fick lite tid över så tänkte slänga in detta inlägg innan jag går och hjälper till igen. Några fler inlägg hinner jag nog inte skriva fören jag kommer hem ikväll. Så vi hörs då, puss&kram

sandra

fin du är :)

ELLA GRÖN

okejokej:)

w :)

vad gör durå för nåtning? :)

L I K E S O F I E [foto]

- hihi :D

Anna med A

ja (:

Emma-FOTOBLOGG

gör du?:)<3

Z

japp hihi ;)

allt bra? :)

sofia

SV; Haha okej xD

M A L I N :)

jaha vi satt och prata lite bara :D

Maja

sv; Kul att du ville vara med! :)

FlizanLizan

sv: vad görs? :)

Anonym

Sv;Jag mår toppen =) vad gör du?

Cajsa

haft en bra dag?

ange

Ja, det var skoj. Fast jobbigt att stå 4 timmar i kö bara <3

u name it

tack^^ ao, jag har små på brösten också, men inget man lägger märke till så dirket om man inte glor xD

Vendela Klangö

sv: :)

sandra

sv: jadu om jag ändå visste varför han beter sig som han gör :( Han kanske blev rädd för att jag våga ta första steget och inte vet hur han ska reagera. Jag har ingen aning :( Jag har liksom försökt prata med honom på msn, facebook och via sms men han svarar inte :( <3

Maja

Nu är dagens blogg utsedd, blev det du?

kram :)

M

SV: Tack så jättemycket :)

Ja, det har växt på sig rätt mycket sen dess :P

Fin blogg!

Beatrice Jakbobsson [foto]

vi är 12 i klassen :P

Linda - ndaiL

jag har jobbat :S

mathilda

hahaha okej okej ;D

H A N N A ★

de blev en massa innebandy, som vanligt, och kompisar :) själv då? :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: