Tell me why ..?

| Djupt

How do you sleep while the rest of us cry?
How do you dream when a mother has no chance to say goodbye?
How do you walk with your head held high?
Can you even look me in the eye
And tell me why?

sofia

okej:) ska strax lägga mig i sängen:)

linda

nej det sa du inte.

Okej jag förstår, jobbigt!

Men försök och tänk posetivt, försök och inte få några ensamma studer då du deppar ihop. Försök alltid vara med någon kompis, eller sitta och cama eller vad som helst som gör dig glad. lyssna på glad musik och sådär.



Nej det visste jag inte, ja vi kan prata ist på msn :) Puss ♥

linda

okej gumman! Tack detsamma!

Hehe (a) vad bra! <33

Viktorias dagbok

fin text :)



ja jag tycker alla fyra är fina :)

ELLA GRÖN

åh, älskar låten!

ja, tackar:)

sandra

älska låten.

Linda - ndaiL

Gonatt1

M A L I N :)

JAa fy ja det är jätte kul :D

sandra

Hagsätra:) själv då?

MissCM

sv: hehe javisst :) ska du hitta på idag då?

N

:D

ronja

sv: tack :)

ronja

sv; jag med ;)

Anna med A

jag ska till skolan :) du?

ronja

sv. tack igen :)

soofie

sv: festa och plugga :) du själv?

sofia

okkejj,vet inte ;p



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: