Svar på tal

| Svar på tal
Leonard om Film betyg:
Han är fett keff. Han dör av bär.. synd om han asso
Svar: Konstig? Dom var ju giftiga och han fick ingen näring.
Vem är det som är keff egentligen? ;)

Ellen. om det hugger & spänner:
finns ALLTID här ! <3
Svar: Tack vännen, finns alltid för dig också !

Elin om det hugger & spänner:
älskling ! finns alltid för dig ! vi pratar imorgon älskar dig världens finaste! <3
Svar: Ja det gör vi, tills sista andetag. Älskar dig världens bästa! <3


 

Här kommer bilderna från idag :)

MatWraken!

Hej!

kika gärna in på min nya matblogg, och fortsätt följa mig och min kompis malin i våran vardag! :D

dock skriver vi mest bara om mat! ;)

hope you'll like it! :D

Lanah

Sv: Tack ska du ha. :)

Jag gör inte så mycket, ska sätta igång med svenskan!

Anna med A

haha vad skrev jag?

s i g n e , : )

vilken kamera har du ?

Dolly

tack då :)

L I K E S O F I E [foto]

- Tack!

men alltså jag ser inte ut som mig själv nu när jag klippt mig..

soofie

sv: okejs :), ska ha hemma fest :)

MatWraken!

ingen fara! :D

allt bra?

Anna med A

jaha :D jag kollade på det

C E C I L I A ♥

Nu funkar det att kommentera det inlägget :)

Matwraken

Sv; aah skönt att höra!!! jo här är allt super bra,livet rullar på:D

L I K E S O F I E [foto]

- det finns en uglybild nu.

C E C I L I A ♥

sv; Haha, tycker du? :D



Tack barndomsväään ♥

Vi måste ses snart, var länge sen nu :o



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: