Svar på frågorna, del 3

| frågestund
Anonym: har du rökt?
oskuld?
pojkvän?
bästavän?
va har hänt med dig och matilda?
vart full nångång?
fin blogg:)
Svar: Tack så mycket.
Ja, jag har testat.
Oskuld, yes.
Nej ingen pojkvän.
Bästavänner - Filippa, Angelica, Hanna, Elin & Ida.
Matilda - Hon dissade alla sina vänner för hennes pojkvän.
Nej, aldrig full !


Isabell Eriksson: är det du själv som har gjort headern?
vilka program använder du då?
hur gammal är du?
är du kär?
ha det bra! :)
puss & kram
Svar: Headern har liippas.blogg.se gjort :)
Jag är 14, 96a.
Nej jag är inte kär.
Tack, detsamma. Puss


ronja: vart bor du?
vilken skola har du funderat på efter högstadiet?
favoritlåt(ar)?
Svar: Jag bor i Stockholm, i förorten.
Jag har funderat på hantverksakademin.
Ingen favvo låt, kommer nya hela tiden.


mathilda: vad är det bästa som har hänt dig?
favoritblogg??
kram
Svar: Att jag fann mina bästavänner är det bästa som hänt mig.
Nja, ingen favorit blogg direkt. Mina vänners och paow.
kram


sandra: vad vill du bli när du blir stor?
Svar: Advokat eller fotograf tror jag.
Laila♥

bra svar =)

L I K E S O F I E [foto]

- hihi :)

emma

sv: hihi tack!

LINDAVIOLA!

sv; Nix. Man har inte det på högskolan :(.

H A N N A ★

jodå, de är skitbra :D

ange

Du kan ju ta snygga bilder och så <3

Fanny

Söt blogg du har :)

MADDES

Hur mår du idag? :)

N

veckans blogg är igång!anmäl dej och se om du blir vinnaren av en länkning!ha det bäst puss nudjjas.blogg.se :)

Becca

sV: vet inte riktigt, ont i huvudet, yrsel och ont i öronen!! =/ allt bra med dej idag? =)

Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: tack så jättemkt :D

L I K E S O F I E [foto]

- Tack :D

felicia

frågestund på bloggen :d



jag skulle bli jätte glad i fall

du ställer några frågor :d



kram, felicia :)

sofia

va bra :D

S A N N E

sv: tacktack, allt bra? (:

Erika

Allt bra med dig idag? :)

Anonym

jiodå det är bra med mig med:D hittar du på idag då?

ange

Roligt att läsa svaren <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: