Svar på frågorna, del 2

| frågestund

Thesse: vilken tjej kompis har du vart mest öppen med?? måste säga en.
har annie filippa elin eller hanna pojkvän eller på G??
vem är du ihop med??
vem saknar du gammal tid mest med??
vem är roligast av dina tjejkompisar??
vem är roligast av dina killkompisar?
fin blogg!!!!
Svar: Tack så mycket. Mest öppen med är helt klart Filippa.
Jo, någon av dom har väl det.
Jag är inte tillsammans med någon.
Gammal tid, oj det finns många .. Men det är nog Annie.
Roligast av tjejerna är Annie och killarna vet jag inte riktigt, Micke eller Erik kanske ? :)


QN: berätta ditt lyckligaste ögonblick som du har haft? :D
Svar: Oj den var svår .. Jag vet inte riktigt. Men alla stunder jag är med mina bästavänner är jag lycklig.


maisah: Vad fick dig och vilja blogga :)
Svar: Jag älskar att skriva, men i början var det för att min syster gjorde det.


L I K E S O F I E [foto]: favoritfärg?
favoritmat?
några syskon?
vad är det bästa och sämsta med att blogga? :)
Svar: Favorit färg är svart, vit och rosa.
Favorit mat har jag nog ingen, är väldigt kräsen på den punkten.
Ja, en syster och en "halv" bror.
Det bästa med att blogga är att jag kan skriva vad jag vill, dela med mig, lägg in bilder och all respons man får. Det sämsta med att blogga är att (iallafall jag) känner att man hela tiden måste prestera även fast man inte orkar.


amanda: hur ska en kille vara för dig?(:
gillar du din egna blogg?
vågar du länka min blogg?
hihihii (a'
Svar: En kille för mig ska vara öppen och pålitlig. Och verkligen visa sin kärlek, på alla tänkbara sätt. Han ska vara säker på att det han känner är äkta och han ska våga visa upp dig för sina vänner.
Ja det är väl klart att jag gillar min egna blogg ? ;) Nej jag vågar inte länka din blogg (a)


Miranda Jakobsson: brukar du läsa alla bloggar du kommenterar hos?
Svar: Nej tyvärr inte alla, det hinner jag inte. Men jag läser några, och jag läser inlägg som är intressanta.


ange: skulle du vilja tatuera dej? Isåfall var och vad? <33
Svar: Ja det vill jag. Jag vill tatuera in "Hope" på insidan av handleden.

bild lånad från google

Anonym

- okej!

Viktoria♥

okej vad mysigt :) då förstår jag att du har haft en bra helg :)

Marie Wien Lodsby

Fin blogg du har :) www.mariewienlodsby.blogspot.com

Fanny

Svar: Men det blir nog bra! <3

Viktoria♥

vad härligt :)

L I K E S O F I E [foto]

- Brunt, din då? :)

N

ohjaaaa :D

mathilde!

vad gör du ikv då? :)

Anonym

Hejsan skulle du vara jätte snäll o klicka dig in på länken brevid http://www.ellos.se/?startpage=3976&id=588&lang=SE&action=confirm o rösta på mig i den stora ellos tävlingen om den bästa outfiten!Din röst betyder så snälla hjälp mig, alla som röstar får en rabattkod på 20% hos min sponsor fashionclub som tack:)kommentera att ni röstat så får ni rabattkoden!

angelica

sv åh tack! :)

Viktoria♥

vad hittar du på nu då?

D O L L Y

snygg tattoo o text

Lollo

titta gärna in på min blogg :P

Anonym

vad gör du:D

becca

sv: jag är sjuk så inte så bra =/ har du haft en fin helg? inte blivit skrämd av några spöken? ;)

Annie

fin blogg

Netty♥

sv' det är inget att tacka för :)

liindblaads

Tja,

Nu kör jag dagens fråga igen! handlar om Halloween :)

Verkar inte som om alla gjorde som vi och firade halloween idag ! vissa verkar fira den nästa vecka!

men in och svara på dagens fråga om du vill :)

kram

Rebecka

sv: tack :)

Anonym

all bra med dej ida? :D

sandra

jag vill också tatuera in någonting på min handled :)

ange

En sån ska jag ha, tkr du att den är bra? <33

Amanda Rieem

tack så mkt!!

missa inte slipsens live! klicka dig in till livesändningen via mon blogg!

Beatrice Jakbobsson [foto]

sv. typ inget du då? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: