Jag är trött på det här nu

| Djupt

Jag kan inte beskriva .. Jag vet inte varför.
Jag förstår inte mina egna känslor.
Men varje gång jag ska sova, eller varje gång jag är ensam får jag en klump i halsen.
Jag får kramp i magen och känner alltid tårarna stiga.
De smiter alltid förbi, även fast jag kämpar emot.
Varje litet ord, varje liten elak komentar kan få mig att bryta ihop totalt.
Jag orkar inte med det här längre. Jag vill bara få må helt bra igen.

Linda - ndaiL

jobbigt :S

Josse

vad ska du göra ikv då? :D

M A L I N :)

Joo jag tränar handboll :D

soofie

sv: naice :)

linda

Okej, är det säkert?

jo det funkar, ! Puss

Therese

Ha en fortsatte trevlig kväll!

C E C I L I A ♥

Sv; Ja herregud.....dom har väl inget bättre för sig?!



Palla dom, skit i kommentarerna bara och låt dom leka sitt larviga spel! :P

ELLA GRÖN

hoppas det blir bättre snart då..♥

sofia

hehhe jo:D

Dolly

kunde ha varit bättre..

linda

det är ganska mycket i skolan osådär bara.

Okej..? Vill du berätta, så lyssnar jag ♥

cindy

vad gööt :) jodå det är bara bra med mig :D

sofia

göra ikv?:D

Therese

Tack:)

M A L I N :)

i 8 år :D

matilda

Jag säger inte bara detta men jag förstår EXAKT hur du menar! Kram ♥



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: