If you only knew..

| Vardag

You are one of the finest I ever met.
You are one of the best in the world.
I will never let you go.
You will always be number one for me.
I will fight for you until I die.
In my eyes there is no better than you.
I love you more than anything on earth.
Greta&Berit, Felicia&Patricia, right? ;)

fanny

hihi, gjoirt ikv då:)?

Hanna

awh älskling va fint! du är underbar. finns alltid för dig. du kan ringa mig dag som natt. kommer kriga för dig om det så behövs. släpper dig aldrig. du är värld hela världen. i mina ögon är du guld.

greta&berit, felicia&patricia föralltid! jag älskar dig från djupet av mitt hjärta!

L I K E S O F I E [foto]

- ja hihi :D

Amanda Rieem

tack så otroligt mkt!! :D

cindy

hihi tack tack !:D

FowZie

sv; det är så mycket som har hänt som jag skuffat iväg.. o nu har det bara blivit för mycket av alltihop :/

linda

det är.. jag vet inte riktigt. Vi snackar imorgon! Puss

Amanda Rieem

:D nu sova natti natti!

FowZie

sv; ja när man ignorerat dom typ

FowZie

sv; jo jag visste bara inte hur atm .. så allt rinner över nu istället haha

FowZie

sv; jo jag o familjen arbetar på att försöka få mig på ett bättre spår igen (a'

linda

detsamma! ♥



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: