Gotland del 4.

| Resor










w :)

okei:)

jag lyssnar på musik nu, ska plugga snart!

ange

Samma, ska snart till ICA. <33

sandra

okej, får hålla utkik helt enkelt :)

mathilde!

skola, sjd?:)

w :)

lite allt möjligt:)!

ange

Är bilderna från Gotland? <33

Sabine

härliga bilder :D

ange

Haha, sorry. E vääldigt trött idag <33

sandra

haha jaa :D

Fanny

Svar: har tänkt det, men vet inte om jag vill betala bio ;) Hyr den nog sen :D

Diana

Roligt att du var på Gotland, jag bor där! :D



mathilde!

samma :)

E M A . W O R L D - foto&design

hehehe jadå ;D me ddig?=p

m'

Nu ska jag glo på tvn' :)

Moa

Hejsan :D

Har just kört igång en kanon tävling :D

Kolla in den och delta gärna :D

Jag har också veckans blogg som du kan anmäla dig till :D

Puss och Kram Moa ♥

sofia

okejj, va bra :D

MADDES

krya på dig tjejen. vad är du för sjuk?

D O L L Y

nja, jag använder inte paint

E M A . W O R L D - foto&design

härligt:D gjort idag?

ELLA GRÖN

yes!:D

sandra

ja det tycker jag med :)

ELLA GRÖN

yes!:D

LINDAVIOLA!

sv; :).

E M A . W O R L D - foto&design

okej :D jorå det är bra



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: