Gotland del 2.

| Resor




jag ser ut som en mupp, men bjuder på mig själv :D


Här kommer bilder från våran "lägenhet" på hotellet !


Rum 1, pappas och Tessans.



Rum 2, mitt och Kalles.



Köket



Rum 3, ingens.


Badrummet.

H A N N A ★

haha, aa faktist :) några planer för resten av helgen då? :D

Z

fin blogg :)

soofie

sv: härligt :) jodå de är bara bra.. trött bara :)

Fanny

Svar: Härligt! :D

Viktorias dagbok

vad skönt att höra :) jo tack jag mår jätte bra faktiskt :)

Dolly

nice..

m'

Hur är ditt väder idag?:)

/matilda

L I K E S O F I E [foto]

- tack så mycket ! :D

M A L I N :)

Åååh vad mysigt det ser ut som ni hade det :D

trolla

Bra bra tack.

Vad ska du hitta på ikväll då?

kram <3

A D E L I N A

sv: håller helt klart med! Okej, jag städar lite :P

ronja

fina bilder!

Amanda

Sv: Hehe, okej xD

sofia

okejj, nå har varit på dans och ska bara chilla hos syster:D

Ange

aLLT BRA? <3

Vendela Klangö

sv: haha aa men jag drev sjukt mycket då ;:=

soofie

sv: nej :) mkt i skolan och begravning nästa vecka sen ska jag ha hemma fest på fredag så xD



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: