Frågestund

| frågestund


Det är dags för en frågestund. Det var ett tag sen så varför inte ?
Jag kommer svara på nästan alla frågor, kanske inte fööör privata.
Frågestunden håller på tills på fredag någon gång. Fråga på !

ELLA GRÖN

härligt! jo,det är bra med mig med tanke på att min helg kommer äga! vad ska du göra nu till helgen/på halloween?:)

mathilde!

varför började du blogga? :)

Anonym

oskuld lät intressant? e du de :)

isabelle

Kan du göra fler videobloggar?

Emma

Har du test-rök nån gång?

isabelle

♥ tror du att du kommer ha kvar din blogg när du slutar blogga?



♥ Finns det någon bloggare som inspererar dig?



Kram!

ELLA GRÖN

jag ska vara hundvakt eftersom mina föräldrar är borta och det betyder, ensam hemma-ute hur länge jag vill. haha! så på fredag blir det förfest hos mig med bara någon kompis och sedan drar vi ut och träffar folk eller på någon fest:D

jaha okej, kul!



jo, jag funderar faktiskt på att ha kvar den jag har nu:)

EmmaLindsttttreand

om du måste välja att släng något av detta vad bli det: Mobil,dator eller kamera?



//Gillardig <3

Amanda Rieem

har du några syskon?

Vad går du i för klass?

Framtdsyrke?

Thesse

vilken tjej kompis har du vart mest öppen med?? måste säga en.

har annie filippa elin eller hanna pojkvän eller på G??

vem är du ihop med??

vem saknar du gammal tid mest med??

vem är roligast av dina tjejkompisar??

vem är roligast av dina killkompisar?



fin blogg!!!!

QN

berätta ditt lyckligaste ögonblick som du har haft? :D

e

Mamma tror att jag har halsfluss ;S..

Okej vad roligt att höra!

Anna med A

vad gör du? :)

LINDAVIOLA!

sv; Tack :).

Yasmine

Allt är bara bra :)

Haft en bra dag?

maisah

sv :)



här kommer en fråga till dig : VAd fick dig och vilja blogga :)

sandra

jaha okej, vad bra att ni hittade bilen i alla fall :)

H A N N A ★

ha en fin dag idag! :D

Littlemonkeys - Ebba, Elina & Ellen

Vilken fin blogg!!



Vi har en dagens blogg tävling idag, så passa på att anmäla dig om du känner för det ;)



Kram Littlemonkeys :)

L I K E S O F I E [foto]

favoritfärg?

favoritmat?

några syskon?

vad är det bästa och sämsta med att blogga? :)

N

ohjaaa: D

ange

haha, okeej.

amanda

hur ska en kille vara för dig?(:

gillar du din egna blogg?

vågar du länka min blogg?

hihihii (a'

sandra

ha en bra dag!

Miranda Jakobsson

jaA :D



fråga :D



brukar du läsa alla bloggar du kommenterar hos?

Linn :)

hihihi :)

ange

Hmmm, är så dålig på det-måste tänka lite...

ange

Min fråga: skulle du vilja tatuera dej? Isåfall var och vad? <33

Anonym

har du rökt?

oskuld?

pojkvän?

bästavän?

va har hänt med dig och matilda?

vart full nångång?

fin blogg:)

Isabell Eriksson

är det du själv som har gjort headern?

vilka program använder du då?

hur gammal är du?

är du kär?

ha det bra! :)

puss & kram

ronja

vart bor du?

vilken skola har du funderat på efter högstadiet?

favoritlåt(ar)?

mathilda

vad är det bästa som har hänt dig?

favoritblogg??



kram

sandra

vad vill du bli när du blir stor?

ange

Mmm, vgd? <33

sofia

Vad tycker du om dessa bloggare:

Kissie?

Kenza?

Paow?

Dessie?

Gaybloggen?

Blondinbella?



Det var min fråga, hoppas att du svarar på den :)

N

vilka bloggar läser du?:)

o l i v i a t h e b e s t

vad för 3 saker skulle du ta med till en öde ö ? :D

Anonym

roligaste tjejkompis?

roligaste killkompis?

linda

aha..du hade frågestund. jag är lite efter (a)

Men jag ställer en fråga iaf :P ?

Vilka är dina närmaste vänner nu?

Hur bra självförtroende har du på en skala 1-10?

puss sötnos! :D saknar dig

C E C I L I A ♥

Aaaaah, förlåt, såg inte att du hade frågestund förrän första delen kom upp! Men jag skriver 2 frågor fort om det går:



Vilka är dina närmaste vänner? :)

Och vad är det bästa med att blogga tycker du? :D <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: