frågestund avslutad

| frågestund


Nu är frågestunden över och svaren kommer att komma upp lite senare och imorgon.
Tack till er alla som tagit er tid att ställa frågor. Nu är det bara att vänta och se :)

Netty♥

sv' det kanske de gör:)

becca

allt bra med dej denna freda morron? =)

Yasmine

Nej, det hade jag verkligen inte.

Hur är vädret hos er idag?

MADDES

härligt vad skönt :) vad gör du?

Diana

sv: Åh vad härligt! :)

Vad tycker du bäst om på/med Gotland? :)

Anna hjärta Bajen

Ha det bäst. Tar en paus nu. Vet inte hur länge. Kanske tar bort bloggen. puss! / eran Anna <3

Beatrice Jakbobsson [foto]

sv: tack det värmer verkligen :)

m'

Vad ska du göra idag;)?

emelie

sv; händer i helgen då? :)

FREDRIKA

Hur mår du idag? :) Kram

L I K E S O F I E [foto]

- tack så mycket :)

A D E L I N A

sv: det lät inge vidare! Vad det än är så hoppas jag att det blir bättre! :)

FREDRIKA

Sv; Skönt att höra ! Samma med mig :) Vad gör du då?

D O L L Y

:)

Anna med A

Packar :)

Anna is the shit!

Adda min msn då sötnos :)

mathilde!

jag är förbannad för att jag inte får gå ut..

ronja

sv: tack :)

när kommer svaren upp?

angelica

sv så lite så :)

mirandaj

okej :P



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: