Film betyg

| Filmbetyg


 
4/5
Sarah kommer ensam upp ur ett grottsystem efter en expedition i Appalacherna som hon har genomfört tillsammans med fem väninnor. Informationen kopierad från discshop.se! Över 18.000 titlar i lager. Beställ före 16 00. Leverans nästa dag. Hon är skadad och utom sig av skräck. Sheriff Vaines känner sig skeptisk inför den information han lyckas få ur Sarah, och är övertygad om att hennes sammanbrott döljer en mycket mörkare sanning.

tryck här för att se trailern.

Lite wierd film men ganska bra. Såg den för länge sen men inte haft tid att skriva om den. Jag brukar inte tycka om "skräckisar" men den här var faktiskt helt okej. Jag rekomenderar er att se den. Men slutet var en liten besvikelse, ser ni den så fattar ni nog varför jag tycker det. För er som sett den, vad tyckte ni om slutet? :)

sandra

mja :(

alltså jag och en kille har varit intresserade av varandra till och från i flera år men ingen har vågat ta steget och när jag väl vågar ta steget så vägrar han prata med mig. Ignorerar mina sms och är allmänt dryg :( <3

Anna med A

vad gör du? :)

Josse

vet inte riktigt,sj? :D

C E C I L I A ♥

Sv; Tjock? VAD ÄR DET DU SÄGER? Du är inte alls tjock, sluta säg så! ♥



Haha, jag kommer alltid göra det! Det hör ju till ;)

Therese

Haha! Ingen fara! Det står om min kinesiska kompis,han förstår inte svenska,därför skriver jag på Eng. Det står om att han är en god vän:)

Cajsa

nu ska jag ta och hjälpa en kompis med en bloggdesign. höres senare!

FlizanLizan

sv: härligt, jora de e najs ;)

Anonym

den är braaaaa:)

sofia

samma för mig;)

Vendela Klangö

sv: tack :)

FRIDA MARBE

super fin blogg!

allt bra tjejen? :)

Viktorias dagbok

hur mår du idag då?

soofie

sv: härligt=) jodå de är bra^^ är lite bakis bara xD

Anonym

hej allt bra (:?

clara

Bara ganska?<3

Emma-FOTOBLOGG

Hej!

Nu är jag tillbaka i bloggvärlden igen!:)

Får se hur det går...Hoppas du haft det bra!:)

bella

haha jaao ;D

ronja

den är bra!

E M A . W O R L D

okej :D inte mkt alls

ronja

sv: ja, slutet var inte alls bra, dåligt slut ._.

nelly

Den filmen är konstig =/



och du, Kolla in min blogg och sänk 50 kr till forskningen för bröstcanser. Tänk på alla som dör i det här i Sverige. 7000 varje år får diagnosen. Känner några som haft det, det är inte kul att se folk så sjuka. Därför är det viktigt att vi sänker allihopa, tänk om man själv skulle få det. Och dör bara för att det inte finns tillräkligt med forskning =/

Z

japp hihi :)

vi har varit tillsammans i 1 år & 8 månader :)

N

okej fix inför bröllopet :)

Dolly

tack gumman



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: