Film betyg

| Filmbetyg


 

4/5 hjärtan

En enkel idé kan vara ovärderlig eller livsfarlig i en framtid där brotten begås i den mänskliga hjärnan. Dom Cobb har en unik förmåga att stjäla information direkt från källan, när hans offer är som mest sårbara - i drömmen. När det gäller företagsspionage är Cobb en legend, men det är ett rykte som kostat honom alla möjligheter till ett vanligt liv och som håller honom på ständig flykt. Nu har han erbjudits en chans att vinna sitt liv tillbaka, om han lyckas med ett sista jobb. För det krävs att han ska tänja gränserna för vad han kan för att lyckas med något ingen tidigare kunnat göra: plantera information i ett annat medvetande. Ingen människa kunde varit beredd på det som väntar. Utom Cobb.


tryck här för att se trailern.


För några dagar sen var jag ju och såg denna film på bio. Men jag har inte haft tid att skriva om den fören nu. Jag tycker i allafall att filmen var jätte bra. Men den är lite komplicerad, så det gäller att hänga med från början till slut för att verkligen förstå. Men enligt mig är den helt klart värd att se :)

bild lånad från google

ange

Fortfarande lite sjuk, men mke bättre <33

Anna med A

gick det bra då? :)

sandra

de 'r ba så

D O L L Y

oki :)

Maria - fashionstars ☆

jag vill se den filmen :)

oliviathebest

roligt :D skola & dans :)

Anna med A

jadå :)

ange

Mm, var filmen bra? <33

H A N N A ★

förlåt, jag skulle ha gjort de om jag inte vore så dålig på sånt :o

A D E L I N A

sv: okej det låter trevligt i alla fall =) jag har inte så mycket planerat förutom att jag ska shoppa loss när jag får mina pengar :D

sandra

oja :)

m'

Vad ska du klä ut dig på halloween? om du ens ska det,

btw vad tycker du om den nya designen:)?

Netty♥

sv' ska fira mamma :)

D O L L Y

hur gör man dessa hjärtan

w :)

tack!:)

vad gör du?

Fanny

Svar: Tack så mycket! :D

toves träningsblogg

okej..så ska du fira halloween?

Anna med A

säg en bra låt :)

Fanny

Den vill jag se :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: