Du förstår inte..

| Djupt


Du förstår inte vad du orsakat mig.
Du förstår inte hur svårt det här är för mig.
Jag måste anstränga mig hela tiden,
på att hålla tankarna borta.
Jag är besviken på dig.
Du drog in mig i ett känslorum.
Vi var där tillsammans. Men sen stack du bara.
Du lämnade mig kvar där, helt ensam.
Men du ska inte få förstöra.
Jag kommer klara det här. Precis som med allt annat.
Lär dig det av ditt misstag. Tro gör man i kyrkan.
Jag hoppas du ångrar vad du gjort.

♥ johaansson's ♥

svar: haha, jag höll på att glömma i morse :P

allt bra idag?

Lollo

sv: tack :)

D O L L Y

fin bild

Fanny

Svar: Vad bra! :D

sofia

jo, dusj? :D

Viktoria♥

ååh vad roligt :)

jag tittar på film och planerar lite inför i morgon :)

ronja

sv: tack :)

fin bild!

e

Hihi :D

H A N N A ★

haha, yes :) allt bra idag då? :D

LINDAVIOLA!

sv; :).

mathilde!

kom just precis hem :)

FlizanLizan

sv: allt bra med dig? :)

Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej :) Hoppas allt är bra med dig :) Förlåt att jag skriver det här, men det är så att jag är men i en tävling som slutar på söndag och skulle verkligen behöva din hjäl!Det tar bara en sekund.. Skulle du kunna rösta på min outfit här? klicka på länken och sen på rösta. Det skulle vara guld värt! Kram

http://www.ellos.se/?startpage=3976&action=detail&id=403&extcmp=SE_FBSHARE_AW10KLING&lang=SE

N

ja den är mindre rolig.men antar att den hör ihop med vintern.lite surt men så äre :P

Viktoria♥

i morgon ska jag träna och sedan träffa en kompis :) vad ska du själv hitta på? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: