you make me happy

| Djupt

Du får mitt hjärta slå extra hårt.
Du får min puls att skena.
Din blick får mig smälta.
Jag blir varm i hela kroppen,
bara av att titta på dig.
Du gör mig så ... jag hittar inga ord.
Du är obeskrivlig. En underbar person.
Du är speciell, du är inte som alla andra.
Med dig är jag trygg. Med dig mår jag bra.
Jag har förtroende för dig.
Du skulle aldrig göra mig illa med mening.
Ändra aldrig på dig, för jag vill ha dig precis som du är.
Du är den bästa och jag älskar dig mer än du någonsin kommer förstå !

m'

snöar det hos dig?:)

ylva

Vilken fin blogg! Lust att följa varandra via bloglovin? :D

Netty♥

sv' jadå :)

e

Jaoja! hihi

Fanny

Svar: Tror det går att kommentera nu! :D Tack! :D

clara

Hihi, tack så mycket!:)

MATILDA

Är du sugen på att vinna Britneys senaste parfym ?

Klicka på länken och anmäl dig ! :D



http://lbm.blogg.se/2010/october/tavling.html#comment

w :)

vad gör du? :)

Amanda

sv: tack! :)

är du också en som fastnar för vackra texter?

själv är jag besatt av att läsa poesi inte

skriva! ;)) kram

ange

Det är superbra här också <33

Dolly

fin dikt

Linn :)

härligt, typ samma :)

tackar !

maisah

sv : :) allt bra med dig <3

QN

så söt text!

sv: tack :)

Anonym

Hej! Har du haft en bra dag? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: