by amanda/svar på tal

| Svar på tal
Anonym om by amanda:
vad hade ni i pasta-salladen/ hur gjorde ni den? Såg jätte gott ut!:)

Svar: Ska jag vara ärlig så har jag ingen aning för jag satt framför datorn när dom gjorde den (a)
Men det är typ pasta, gurka, paprika, fårost/fetaost, tomat och ah .. ungifär det som du ser på bilden. Och så hade vi en sås som bestod av cream frech och örtsalt, så det var super gott :D Hoppas du är nöjd med svaret, annars är det bara att fråga på igen.

Godmorgon sötnosar ! Jag sitter och äter frukost just nu, börjar 8.20 idag så ska snart börja sminka mig och platta håret. Efter skolan ska jag förmodligen vara med Elin, om hon inte ändrat sig.. Eller så ska jag hem och plugga för det behövs verkligen. Men vi får se. Pussar amanda <3

sofia

tack:D

toves träningsblogg

händer idag då?

FlizanLizan

sv: hehe tack :P

sofia

SV; Jadå, vad gör du? ^^

FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; tack så mycket :D

okej, vad bra :)

clara

Så kan det vara<3

M A L I N :)

Åååhh så söt bild :D

ronja

sv. tack :D

jättesöta bilder!

Beatrice Jakbobsson [foto]

sv: jaa :D

Josse

okej, men jag har tänkt ta en bloggpaus nu det är så mycket tråkigt som har hänt. Men tills dess får du ha det så bra! :)

L I K E S O F I E [foto]

- yes! :)

w :)

asm :)

bara skolan idag..

soofie

alllt braa?:)

MissCM

sv: samma här! :D

Anonym

Hej allt bra :D?



Ps; Glöm inte bort att att skriva en fråga på min frågestund :D?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: