by amanda/svar på tal

| Svar på tal
Andreito om Svar på tal:
ASSÅ TA ER I RÖVEN,FUCK DE DÄR ME ÅSNA JAOO FETTASTE BOMBARE1!!

Svar: Men suck, jag menar inte att du är en åsna. Det var mer något jag bara skrev, och det borde du förstått. Kul att träffa dig idag i allafall ;)

Anonym om by amanda:
jättefin! jacka, förstod inte riktigt, köpte du den på stadium? Hur mkt kostade den? <3

Svar: Tack så mycket, vad roligt ! Det är en skidjacka så den är inte speciell varm, men jag gillar den. Ja den är köpt på stadium och kostar 2499 men just nu är det rea på 1999 kr så passa på ! Skriv gärna ditt namn :)

Det har varit en mysig kväll, först var det bara jag, mamma, syster, matte och mormor som åt en god middag. Och en liten stund senare kom farmor och perre på fika. God tårta och goda kakor, satt och pratade gamla minnen och skrattade så jag höll på att börja gråta och fick jätte ont i magen ! Efter alla gått hoppade jag in i duschen och sen drog jag ut på en promenad med Hanna och lite snack. Jag har precis kommit hem och ska se på inspelat paradise hotel. Och efter det ska jag sova så vi hörs imorgon. Puss&Kram




Jossan

OMG! tååårta :D

L I K E S O F I E [foto]

- okej nice! :)

Fanny

Svar: haha, om du vill! :D

C E C I L I A ♥

Hälsa Marita grattis :) ♥



Ni såg ut att ha det trevligt =)

Anna is the shit!

sådär :)

jag var nyss med en kompis!

kram

XOXO, LANAH

Fina rosor :)

Linda - ndaiL

åh va gott!

kajsa

Mmm..det Tårtan såg spännande ut! Va e det för tårta?! :D

MissCM

sv: åh okej , vad kul! :D jag har shoppat idag, och fixar här hemma :)

- Jaha! Dagens planer då?

fannny

okejokej:)

tack:)

FowZie

sv; jaadu :) så kan det va

popssR'

sofia

jepp, göra i helgen då?:D

Emma

Hej sötnos!

Nu är jag tillbaka efter långtid av sjukdom och sadness pga förlorat en familjemedlem. Allt bra med dig? Hänt nått roligt för dig på senaste?



Hoppas du vill fortsätta ha kontakt med mig, inge tvång.



Puss!

Cajsa

jo dagen har varit okej...ganska seg dock...

ronja

sv. tack :)

mums för bilderna!

ronja

sv: ja :)

Matwraken

sv: verkligen gott med tårta ja! planer för helgen då?:D

linda

okej :/ jobbigt! Hur känns det nu då? Är det som det är, eller mår du lite bättre? <3

Emma Olofsson [FOTO]

Hej!

Nu när jag går i skolan uppdatera jag bara på helgerna.

Ville bara infomera om det!!

Hoppas allt är bra med dig?:)<3

sofia

är det bra med dig då?:)

w :)

visst är han! :D

Erika

sv: Härligt :) Jo min dag var också nice :P

m'

Hej, sent svar, jag vet haha.

Men har inte alltid tid för att svara, och hoppas du förstår det! ska försöka förbättra mig men det handlar också väldigt mycket om orken, och ifall du fortfarande vill ha kontakt med bloggen eller mig, lägg till mig på bloglovin då tar du del av mycket mer än i en vanlig kommentar, ska lägga till dig! om jag inte redan har gjort det:) ifall du inte vill är det okej, haha, känn dig inte tvingad!:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: