by amanda/svar på tal

| Svar på tal
Anonym om Svar på tal:
Jag tycker du ska strunta i att svara på komentarer som rör någon annan och du låter verkligen otrevlig -.- suck!

Svar: Okej, jag tycker inte som du. Frågan kom på min blogg, någon undrade och då är det klart att jag svarar. Det är inte meningen att låta otrevlig, men tack för din åsikt. Jag ska försöka formulera om mina svar. Och du, skriv gärna namn :)

Hallu, jag sitter hemma och lyssnar på musik. Jag har precis ätit middag och kollar runt lite olika bloggar. Jag kom hem för en timme sen kanske ? Innan dess var jag ute med kompisar. När jag slutade gick jag till centrum och mötte Filippa. Vi åkte till Medis och hämtade Filippas id-kort. Efter det mötte vi Ida och sen åkte vi till Kärrtorp. Träffade Muffe en snabbis innan Yosra kom till oss. Vi gick runt lite innan vi satte oss på ett café och fikade. Träffade några som kom och gick, drog sen hem tidigt för att det var så kallt. Jag ska strax kolla på Paradise hotel, så vi hörs senare. Tog tyvärr inga bilder, men dessa fina fick jag av Wille igår :D Tack !
fanny

okeii :)

Fanny

Svar: Okej, vad bra! :D

Dolly

tack så mkt =)

Fanny

Svar: Okej! :D Jag ställer en fråga nu då :)

Viktorias dagbok

nej precis :p det stör mig inte mycket kan vara ibland bara :p heheh...

fanny

okejokej :) får se hur jag gör!

soofie

sv: helt okej :) själv dåe ?

Linda - ndaiL

söt bild!

linda

haha söta! :)

hur mår du hjärtat? :)

Miss you

C E C I L I A ♥

Men vad fan är det för fel på folk? Har dom inget vettigt att skriva så skriv inte ? Blir så jävla trött på såna människor, dom tror dom vet allt i ditt liv. Som den förra skrev när du gav "Svar på tal", där människan skrev "känner inte er men jag tycker det är "fittit" av elin att hålla på med en kille"? För det första ska den lära sig stava och när dom inte vet ett skit så har dom inget att kommentera om! Gaash.....x)

ange

Söööta <3<3

Josse

tack så mycket!!

XOXO, LANAH

Haha, vilka roliga figurer!

Dolly

:)

Vendela Klangö

sv: :)

sandra

okej :) samma här faktiskt haha :D därav att jag kände igen lite saker på dina foton:P

Therese

Yes:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: