by amanda

| Vardag
Godmorgon på er :)
Hanna väckte mig jätte tidigt imorse, runt 7-8 tror jag eftersom hon skulle till läkaren. Så jag bytte några ord med henne innan jag somnade om igen. När jag sen vaknade igen runt halv 11 gick jag upp, städade rummet och duschade. Åt frukost och nu väntar jag på att Hanna ska komma tillbaks hit med mitt smink och min cykel. Idag ska jag vara med Elin, men har ingen aning om vart hon är och vem hon är med. Så är med Hanna tills hon hör av sig. Vi hörs senare, och förlåt för brist på nya bilder .. "/

En gång i tiden var det en självklarhet att det skulle vara vi, nu är jag inte lika säker.
Vänner kommer och vänner går, men mina bästavänner kommer bestå.
Saker kommer emellan, misstag sker, men är denna gång verkligen ett misstag?
Det är frågan som borrar sig in i mitt huvud på nytt hela tiden, när får jag svaret ?
Netty♥

sv' ja absolut :D

Anonym

Sv; ja men precis ;) jag har ju inte sådär jättesnygga kläder för vem visste att jag skulle modella :P



Jo, hon är mycket med sin pojkvän va?

L I K E S O F I E [foto]

- japp :(

Netty♥

sv' snart 14 månader :)

L I K E S O F I E [foto]

- ja de hoppas jag verkligen!!

Anna med A

ja ;) den var det

Netty♥

sv' ja :)

Anna med A

nej :) gjorde du?

L I K E S O F I E [foto]

- åka till en kompis kanske :) sen va med min granne :) själv då?

Netty♥

sv' ja de gör det verkligen :D

Anna med A

mysigt :)

Netty♥

sv' ja :D <3

bella

hejhej! allt bra? :)

Netty♥

sv' umgås med älskling och ta de lugnt. du då? :)<3

C E C I L I A ♥

Sv; Haha jag märkte att jag glömde skriva det, men jag förstod att du skulle fatta att det var jag ;)



Åh tack, dina är också snygga juuu ;) ♥



Men palla sånt, man väljer inte sin pojkvän före sina vänner. Sen när dom inte är tsm längre kommer inte hon ha några vänner kvar! Det är ju hennes problem, inte ditt =)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: