by amanda

| Vardag
Jag och Hanna kom hem för en liten stund sen, eller halv faktiskt. Vi sitter socialt framför varsin dator och lyssnar på musik, facebook och msn. Senast jag skrev var vi hemma hos mig, sen efter det drog vi hem till Hanna. Fixade oss och så .. sen åkte vi in till Hötorget där vi åt middag på tacobar. Efter det åkte vi till Kärrtorp där vi träffade Matte, Emil, Wille, Max, Phille, Jacob, Elin och Filippa. Efter en stund kom Joel, Ellen, Tage, Svante, Rikard, Josef och en j*vla massa fler. Alla drog efter en stund så jag, Hanna, Josef, Emil, Matte och Rikard gick till Bagis och köpte godis. Kallt som satan ute så vi drog hem till Rikard. Låg/satt i hans säng och kollade lite på tv och så. Sen följde dom med oss hem. För första gången på typ sådär 4-5 år hade jag mittbena, vad tycker ni ? :D

N

hitta på idag då ?:D

sofia

SV; Okej, jag vaknade nyss. :) Förkyld, feber..

Vendela Klangö

sv: haha

elin - foto -

din header är jättefin!

allt bra ?

kram

ronja

sv. tack :)

fina bilder!

Anonym

Sv; jag mår toppen (: vad gör du?

Beatrice Jakbobsson [foto]

sv: tack, allt bra ? :D

Anna med A

allt bra? :)

Netty♥

sv' umgås med min pojke :)

E M A . W O R L D

Yes. Göra idag? :)

sofia

allt bra idag då?:D

L I K E S O F I E [foto]

- inte såhär iallafall! :(

my elfstrand

söt du var i mittbena gumman!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: