by amanda

| Vardag

Sötnosar, fredag och allt f*n ! Fick sluta runt en timme tidigare för blev klar med So-provet. Det gick faktiskt riktigt bra och kunde typ allt men vet däremot inte vad jag får för betyg. Drog direkt hem till mig efter skolan med Hanna. Satt och dunkade musik när Lippa, Annie och Elin kom förbi för att hämta en sak. Men nu ska vi fixa oss och sen dra ut. Sover hos mig ikväll så vi hörs nog senare. Pussar amanda <3

bild från gotland 2009
Anna med A

Tack :D

Anonym

Hej allt bra :D?

L I K E S O F I E [foto]

- japp :(

sandra

okej, det låter jätte jobbigt :(

Men har du någon aning om varför ni helt plötsligt har slutat prata med varandra?

H A N N A ★

typ samma sak faktist ;)

Therese

Tack:)

Anonym

http://mariapettersson.blogg.se/2010/october/utkast-okt-6-2010.html#comment



Va jätte gärna med och tävla i min goodiebagtävling som har ett värde på 4000:- :) Hoppas du vill vara med :) trevlig kväll

Emelie

lycko dej! jag fick INTE sluta en timme tidigare, fick gå övertid i 30 minuter, villket betyder att jag gick från skolan halv 5!

ronja

fin bild :)

Fanny

Svar: Du har ju redan fått två frågor! :D

Cajsa

Nu ska jag försöka komma igång med lite bloggning igen...har lånat en bärbar dator av skolan som jag inte riktigt vet hur länge jag får ha kvar...men så länge jag har den kommer jag att blogga. :)

Det är fortfarande inge vidare med mig när det kommer till mitt mående men jag kommer inte att låta det gå ut över bloggen. försöka i alla fall..



Allt bra med dig annars då?

w :)

men gu se nice :)

ingenting just nu!

ELLA GRÖN

ja, det hoppas jag med!

vad ska du/har du gjort den här fredagkvällen då?:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: