by amanda

| Vardag

Hallå :) Jag kom hem för ett tag sen och sitter just nu och lyssnar på gammal musik. Har världens huvudvärk så funderar på att gå och lägga mig, eller kanske sätta på en film .. Vi får se. Kom i allafall hem tidigare än väntat, det var så kallt ute -.- Jaja, åkte hem från mormor tidigt för att kunna dra ut. Jag mötte Tage, Wille, Leo, Jacob och Svante. Efter en stund kom Max. Vi gick runt, busade lite och stog och snackade. Efter en stund drog vi till centrum, där var massor. Bland annat Filippa och company. Tog sällskap hem med Leo. Men vi hörs imorgon, bloggar nog inte mer idag. Puss&Kram

Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: tack så otroligt mkt <33

mathilde!

varit med min pojkvän :)

Viktoria♥

nää inte pojkvän än :p men hoppas att det blir snart (a)

Fanny

Svar: ja, hoppas du har haft en bra kväll :D

mathilde!

jadå! fast han skulle å festa.. :)

JOSEFIN GARD - OM NÄSTAN ALLT

hejsan allt bra ??? :)

Fanny

Svar: Det har jag haft :D

mathilde!

pappa är så himla sur på mig hela tiden.. så

D O L L Y

:)

N

haha så kan man också se på saken ;)

mathilde!

för att han behandlar mig.. som jag vet inte vad.

Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: 3a :(

Beatrice Jakbobsson [foto]

sv: okej roligt!:)

Amanda Rieem

fin!

Felicia

sv: haha ah :D

Yosra<3

tack sötnos, due e söt!

hoppas den e de, den verkar iallafall bra:) vill inte pnfra mitt köp! :) <3

Yasmine

Okej..

Tack så mycket i alla fall :)

JOSEFIN GARD - OM NÄSTAN ALLT

jorrå det är bara bra emd mig :)

jooo visst är filmen bra :)

händer ??? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: