by amanda

| Porträtt

Godmorgon. Jag vaknade för ett tag sen. Jag och My gick direkt upp och åt frukost. Sen var hon tvugen att dra, och just nu sitter jag framför datorn som ni märker. Jag ska alldeles strax börja göra mig i ordning. Jag, mamma och Jouni ska åka till adidas lagret och sen runt 4 någon gång bär det av till mormor för att fira henne. Det var ett tag sen hon fyllde år men har inte hunnit gratta så det får bli idag. Men vi hörs så fort jag har tillgång till dator. Pussar amanda <3

anneli mendez

Fin blogg du har! All bra? :)

Ha en bra dag!

kika gärna in på min blogg.

Kram

mathilde!

tack. detsamma :)

C E C I L I A ♥

Hälsa Grattis till lilla mormor i efterskott (a) haha :D ♥



Sv; Jaha, hahaha ! :p <3

sandra

sv: haha tack :)

Diana

sv: ska iväg till simhallen och simma lite ;)

linda

jag förstår dig, :/ ♥ men du är världens finaste gumman! Det är bara han som förlorar på det!

ange

Vad htr din kamera nu igen? <3

Viktoria♥

hoppas du får en toppendag hos din mormor :)

S A N N E

fin blogg (:

ronja

gillar dina ögon :)

Amanda Rieem

ja :D



hoppas det är toppen med dig!! :D

Amanda Rieem

tackar! :D

♥ johaansson's ♥

fin blogg du har :)



du har väl inte glömt att ställa tillbaka klockan en timme idag? :)

Issa

nu har jag lagt till dig, säg till när du har lagt till mig :)

Yosra<3

va bra! <3

L I K E S O F I E [foto]

- haha javet xD

Felicia

sv: skönt! själv ska jag träffa min vänner och träna :) kanske blir halloween fest också :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: