by amanda

| Vardag
Hej sötnosar. Dagen har varit riktigt chill. När vi slutade drog jag och Hanna hem till henne. Drack någon latte och tröst åt :D Och efter det gick vi hem till mig. Packade saker och fixade oss. Sen sprang vi snabbt hem till Hanna för lämna min väska. Vi gick till centrum, mötte Muffe och var med honom en stund. Han drog och vi mötte Svante, Joel, Tage, Rikard och Petter. Efter en stund drog både Rikard och Petter. Vi andra åkte hem till Svante. Chillade galet, kolla lite på film och snacka en hel del. Runt 8 drog jag och Hanna hem för att äta middag. När vi ätit mötte vi Svante, Tage och Wille och sen kom Joel. Vi gick till fattig där jag mötte Matte för att prata med honom. När vi gjort det gick vi till centrum, hälsade på några och åkte sen tillbaks till Svante. Nu är vi hemma hos Hanna med Joel och Tage. Bilder kommer imorgon. Pussar amanda <3

arkiv bild