by amanda

| Vardag

Jag har precis kollat på Paradise hotel. Har sett framemot det hela dagen. Synd bara att det dröjer ända tills nästa måndag då man får se igen. Hur som helst är jag överlycklig över att JP åkte ut, men f*n inte åt att Leonardo gjorde det -.- Menmen, nu ska jag läsa lite bloggar och lyssna på gammal musik. Vi hörs väl senare, puss

bild tagen i somras, älskar dig tvilling ♥

maisah

sv : varse =)

sv; vad bra då :D

D O L L Y

vsg :)

N

det är kanon :)

emelie

snygg header! :D

Amanda

sv: Vet inte riktigt, antagligen hitta på något

med mina vänner och träna såklart! ;)



oj, tack!

N

tack snygging!:)

sandra

tack!

D O L L Y

as gott va de

ida

fin blogg!! :D<3

mathilde!

hur är det annars idag då? :)

mathilda sjöndin ♥

sv: tack själv!

härligt. Det är bra ♥

ELLA GRÖN

idag har jag varit i skolan och packat, och sen inte så mycket mer, du då?:)

mathilde!

samma här! :D

mathilda sjöndin ♥

sv: så lite ;)

hihi ♥

ELLA GRÖN

jag ska inte göra så mycket resten av kvällen, utan bara packa. själv då?:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: