by amanda

| Vardag

Jag är hemma, kom hem för ett tag sen och har precis ätit middag. Jag ska snart sätta mig i soffan och kolla på gårdagens avnitt av Paradise hotel. Mycket om idag finns väl inte att säga .. eller jo, men inte att skriva. Emil mötte mig och vi gick hem till honom. Kollade lite på tv och myste galet. Men vi hörs senare, puss&kram

sandra

tack =)

fanny

okejokej :)

bara ta det lugnt gissar jag på!

ELLA GRÖN

allt bra med dig idag då?:)

Tova

hahha tack(A)

A D E L I N A

hej allt bra med dig idag? :D

C E C I L I A ♥

Myspys då !



Pööössades ni? :D ♥

mathilde!

fin blogg:)

hej! :D förlåt så mycket att jag inte svarat på din kommentar än! men nu är jag tillbaka igen !:D puss

soofie

sv: tack =)

QN

sv: vad har jag skrivit? haha

D O L L Y

tack så mkt

Fanny

Svar: Svaret kommer upp senare! Gå gärna in och säg vad du tycker om mitt senaste smycke som jag har gjort ;D

Linda - ndaiL

hoppas du har en bra kväll :)

L I K E S O F I E [foto]

- är lite skit mellan mig och en kompis bara :(

sofia

haha okejj, ibland brukar de ju vara så :D



14, 96:a ;)

Olivia

Heej! Skulle bli sjukt glad om du bara kunde rösta på mig här: http://www.ellos.se/?startpage=3976&action=detail&id=420&extcmp=SE_FBSHARE_AW10KLING&lang=SE

Ett litet klick, och du har gjort min dag!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: