by amanda

| Vardag

Tidinställt inlägg

Just nu sitter jag i skolan och har engelska. Innan hade jag håltimme och då var jag hemma hos mig med Elin och åt nudlar. Efter skolan ska jag hem till Emil, tror jag. Det blir nog så. Sötnosen är ju sjuk så måste dit och kolla hur han mår :D Men vi hörs när jag kommer hem. Puss&Kram

bild från malta, 2007 :)

MADDES

det är fint med mig. vad gör du?

Linn :)

hihihi ;D

e

Det är bra.. Förutom att jag är sjuk..Men annars så! :)Hur är det själv?

carro

fint :)

D O L L Y

:)

my elfstrand

Dagens blogg är igång! Kommentera och var med, lycka till! :)

Nelly.

Vill du bli dagens blogg, anmäl dig isånnafall i det här http://nelluw.blogg.se/2010/october/1430-bli-dagens-blogg.html#comment inlägget! Kram :)

soofie

sv: kan jag väl haha=)

w :)

okej :)

inte mycket alls just nu faktiskt!

Linda - ndaiL

fin bild :)

Fanny

Svar: Ja! :D

Netty♥

sv' vad gör du då?:)

MATILDA

åhh vill utomlands nu ! :(

L I K E S O F I E [foto]

- är lite skit just nu :(

Nathalie

Tack :)

QN

sv: nej, missnöjd som jag vet inte vad

Cissi

Jättekul att du ville vara med i dagens blogg tävlingen! :)

clara

Haha jo jag längtar!:)

♫♪ Sandra T

härlig bild (:

AMANDA FALK

härligt med utsikt :D

Ha en mysig lill-lördagskväll!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: