by amanda

| Vardag
Tidinställt inlägg !

Jag tänkte testa det här med ett tidinställt inlägg, undra om det funkar ? Jag tror nog det faktiskt ! Jag testade lite snabbt förut men det var ju minutrar. Hur som helst så liggar jag just nu i min säng och sover, eller så försöker jag sova. Vem vet ? Förmodligen bara jag :D Jaja, skola imorgon och börjar 8 så ingen sovmorgon där inte. Efter skolan ska jag nog vara med Emil, vi får se, han kanske har ändrat sig ? Föresten, spanska prov imorgon - önska mig lycka till !

arkiv bild, älskar er tjejer !
QN

sv: klippt mig och varit med erika :)

Anna

Okejokej jag är 17 :) 93a!

Allt bra? :)

(förlåt för sent svar, har som sagt varit hos min mor

sandra

gnatt!

sandra

mm, tråkigt att folk inte kan hålla sig borta från andras saker.



Lycka till på spanska provet :)

H A N N A ★

haha, yes! :D

mathilda

Ja det råkade nog bli anonymt :o

Naw tack så mycket !!

Jajjemänsan det gör jag :) vilket inte var mitt bästa val här i livet , man får göra slavgöra på övertid på min skola -.- <3

N

den vart awesome :)

miranda jakobsson

jaa ;D

Yasmine

Hej hej, allt bra?

C E C I L I A ♥

Sv; Ja, jag och mamma fick välja ut 5 bilder, dom andra 5 får dom välja :D ♥

miranda jakobsson

ja :) sj

ange

Ja ;P

m'

vad gör du?:)

/matilda

oliviathebest

idag så är det skola och dans :) själv ? :D

ronja

fin bild :)

t h a i p i n n e n ♥

vad mkt snöni har fått :O



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: