by amanda

| Övrigt
Nu har jag precis tagit ett lååångt skön bad ! Låg i mörkret med tända ljus, läste och funderade lite. Passade även på att raka benen o.s.v Nu ska jag svara på komentarer, dricka te och plugga spanska. Efter att jag uppdaterat senast drog vi hem till Hanna. Dunkade musik och sen kom Annie och Elin. Vi snackade en del och så. Gick hem för att äta middag och så kollade jag gårdagens avsnitt av paradise hotel. Men nu ska jag plugga lite, vi hörs senare. Pussar amanda


soofie

sv: taack :)

w :)

härligt och bada :D

D O L L Y

jovisst



själv då honey

ELLA GRÖN

tack så mycket! jaha;)

Nathalie

Helt underbart fin design :)

Har du gjort den själv?

Kram

Linda - ndaiL

Jo det e bra!

carro

varsågod :)

Fanny

Skönt med ett bad :D Jag körde på promenad och sen göra te och plugga franska ;)

hannah

hej hur är det med dig ikväll? kram :)



riktigt fina bilder :)

D O L L Y

låter bra

Erika

Coola bilder :)

Anonym

Sv:Okej,den är den är jätte fin iallafall :)

Kram

carro

det är bara bra :) med dig då?

Fanny

Svar: Ja, såg det, hahaha :D

C E C I L I A ♥

Skit fina bilder kusiiin =) ♥



Sv; Jadu, det undrar jag också. Dom skulle kommit för 2 dagar sen, men om dom inte kommer i slutet på veckan så ringer jag och hör med dom. Men hoppas snart :)

hannah

sv; jodå det är bara bra :)

Regina

Tack för att du röstat, kika gärna in lite senare och kolla vilken som vann! ;D

Olivia

http://byolivia.blogg.se/

Tova

tack, fett fina bilder !: )



(förlåt för SENT svar)

L I K E S O F I E [foto]

- haft en bra dag?

Sara

oj det skulle va skönt att gå i badet nu!

tycker inte om det här kalla vädret.. :s

hur är det med dig då? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: