by amanda

| Vardag

                                                               Matte hälsar !

Hej sötnosar. Är det bara jag som tycker att dagarna går helt sjukt fort ?!
Hur som helst så slutade jag 14.15 idag, skönt. Skulle ha varit med Emil men han var sjuk så det blev inte så. Stackars han, fast han är nog frisk nu ! Istället tog jag sällskap hem och bestämde mig för att följa med henne hem en stund. Vi åt milkshake och dunkade musik. Efter en timme kanske kom mamma och hämtade mig. Vi åkte till Länna och stor handlade. Efter det till pappa för att hämta kläder, dator o.s.v När vi var färdiga med det åkte vi hem. Jag pluggade lite och sen var det middag. Efter det så klädde jag på mig varmare kläder för att gå ut och möta Annie. Vi tog en promenad och mötte sen Joel, Tage och Wille. Vi gick till centrum där vi mötte Natou och hennes kompis Alex. Vi stog och pratade och sen kom Muffe. Annie, Natou och Alex drog medans vi andra gick och mötte Svante. Vi satt på ett Dagis en stund innan jag och Joel tog sällskap hem. Nu är jag hemma, är super trött så funderar på att svara lite på komenterar och sen lägga mig i sängen och läsa.

Imorgon har vi utvecklingssamtal i skolan, och de håller på hela dagen. Så jag ska komma till skolan 10, och sen ha samtalet i typ sådär 45 minuter och efter det slutar jag. F*n så skönt ! Men vi hörs nog inte mer ikväll, så det blir nog imorgon. Puss&Kram <3

ronja

fin :)

Anonym

naaw .. du är fan en av dem vettigaste jag snackar med här på blogg !



Ja , jag har ett projekt med hästen . Hon går ju i kärra iprincip bara (travare) så när man rider henne har hon huvudet högt uppe i luften och har bråttom , jag ska tagga ner henne lite där när det gäller ridningen , visa vem som bestämmer typ :) <3

Amanda Rieem

tack för din fråga! :D



delta gärna i dagens blogg! :d

oliviathebest

allt bra ? :D

soofie

sv: taack =)

soofie

sv: nja sådär.. hur är de själv?:)

ronja

sv: tack :)

oliviathebest

härligt., ja det är bra med mig med :D

ronja

sv: tack :)

soofie

sv: ångest..

svårt att förklara men gillar en kille men vet inte om han playar miig.. sen börjar jag gilla en annan kille som jag ska sova hos i helgen osv..

och den andra är så jävla överbekyddnade så de är sjukt.. så ah vet inte hur jag ska göra men men.. svårt att förklara så här

soofie

sv: jo :)

Olivia

Heej! Skulle bli sjukt glad om du bara kunde rösta på mig här: http://www.ellos.se/?startpage=3976&action=detail&id=420&extcmp=SE_FBSHARE_AW10KLING&lang=SE

Ett litet klick, och du har gjort min dag!

sofia

aa, Kan verkligen säga att du inte ser ut som en 96:a ;)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: