by amanda

| Övrigt

Grattis Matte bästis <3


Brådis brådis brådis !
Jag har precis gjort mig klar och sitter och äter kiwi. Idag blir det bio med Jair och vi ska se inception. När den är slut så ska jag nog träffa Emil en stund. Vi får se, jag hör av mig när jag kommer hem.

Hur som helst så blev inte dagen riktigt som tänkt igår. Vi skulle ha tjejmiddag, vara vi tjejer eftersom det var ett tag sen men så blev det såklart inte. Annie och Elin drog direkt efter att de lämnat sina väskor hos Filippa för att sen gå hem till Adam (?) Så jag, Filippa och Hanna åkte till Kärrtorp och träffade Yosra och hennes syster en liten stund. Efter det åkte vi tillbaks till Filippa. Började göra middag, tacos. När vi var klara med det kom Annie och Elin. Vi åt tillsammans, fixade oss lite och sen drog vi ut. Vi skulle dragit hem till Alex men Annie och Hanna åkte vidare så jag, Elin och Filippa mötte honom och gick dit utan dom. Kollade på film och sen drog vi ut igen. Vi gick hem till Jacob för att hälsa på Ellen och alla som hon var med. Det var massor så orkar inte ens säga alla. Stannade en liten stund och sen drog vi hem. Knas på kvällen, trångt med sovplatser och det så Annie och Hanna drog hem till Hanna istället. Jag och Filippa låg och tittade på Djungel boken 2 medans Elin satt framför datorn. När filmen var slut gick vi och la oss. Bla bla, nu måste jag skynda mig. Bilder kommer när Filippa skickat dom. Tills dess får ni bilderna från Skyview. Jag glömde förvånande nog min kamera hemma så bilderna är lånade från Tessan. Pussar amanda <3






ronja

sv: tack :)

C E C I L I A ♥

Den där vill jag också åka :o ♥

ELLA GRÖN

jaha okej, jag var på fest!;)

emma

jättefin blogg ! :)

angelica

sv haft en jättebra helg :) du då?

SHMS - Sarah ;)



Hoppas du får en trevlig Måndag!



Kram

Http://shms.blogg.se

Anna med A

godnatt :)

C E C I L I A ♥

Sv; Neeej, jag vet ! :o

Dom kom inte idag... Men dom kommer kanske imorgon ♥

Linda - ndaiL

ska fixa

XOXO, LANAH

Vad fina bilder :)

Beatrice Jakbobsson [foto]

sv.mm :D

N

haft en bra helg`?:)

soofie

sv: haha :),

L I K E S O F I E [foto]

- Ja :) själv då?

Sara

Sv; Samma här :)

sandra

tack =)

Miranda Jakobsson <3

jaa :(

ange

mm, coola bilder <3

nath

ser läskigt ut verkligen.. vad kostar det att åka så där :) ?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: