by amanda

| Vardag

Klockan börjar bli mycket och det är dags för mig att börja dra mig mot sängen. Är riktigt trött, har till omed ont i ögonen. Men måste belöna mig själv för att jag varit så duktig med uppdateringen idag, det var ett tag sen.. Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra, men ska väl vara med några kompisar. Vi får se, men nu måste jag gå. Godnatt på er :) ♥

arkiv bild & riktigt gamal'

toves träningsblogg

jag har dansat och pluggat :)

natti natt

En bögs liv

Hej! :) allt bra?

Lanah

Sov gott! :)

Therese

Härligt:)

sandra

hihi:)

sov så gott :D

ronja

sv: haha, dendär bilden är tagen i somras när min kedja på cykeln hade fallit så jag var tvungen att leda den, det är inte moppen ;)

fin bild!

ronja

sv: ja visst är den god!? :)

H A N N A ★

skola å så jävligt mycket innebandy, tillome för att vara jag :P

Vendela Klangö

sv: japp

Amanda

Sv: Men det är ju fint! Mitt hår brukar också bli lockigt (alltså ännu lockigare än vanligt...), och så blir det mkt mörkare än vanligt. ^^'

soofie

sv: kul :),skola,plugga,kompisar typ :)

M A L I N :)

aa aa :P

Viktorias dagbok

ja visst är den :) den finns i många andra färger men jag tycker rosa var fin :)

L I K E S O F I E [foto]

- haha nej de är askul om man vet vad man vill göra :D

Netty♥

sv' tack så mycket :)

sofia

SV; Aha ^^ Vad lyssnar du på? Jag lyssnar också musik, har dock blivit sjuk så ingen skola för mig. ^^

Dolly

aah jo

sofia

skolan och dans:D

FlizanLizan

sv: allt bra? :)

clara

Ohjaaaaaaaa!<3

toves träningsblogg

bara bra tack amanda!

Ska snart äta och sen på dans..sj?

ELLA GRÖN

allt bra med dig idag då?:)

emelie

tack :D

allt bra med mig med dig då?

elin

hoppas du haft en bra dag :)

Z

okey vad bra :)

jodå de e bara bra :)

E M A . W O R L D

Okej :D jorå de e bra

linda

fråga en fråga på min fårgestund? :)

FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Hihi :D

Vad hittar du på? :)

Erika

sv: hehe ;p

angelica

sv kameran har vart på lagning, men nu ska jag börja blogga igen :)

jojjo

vad ska du hitta på i helgen då?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: