by amanda

| Vardag
Grattis mormor och papsen på födelsedagen. Jag älskar er.
Och papsen, tack för allt du gjort för mig.


Galet kallt ute ! Jag blir typ ledsen seriöst :(
Vi slutade 12 idag, så då drog jag, Filippa, Annie, Hanna och Elin hem till Filippa. Vi åt makaroner med köttbullar till lunch. Jag och Hanna drog ganska tidigt för att möta Amanda J i kärrtorp. När vi kom dit och mött henne gick vi snabbt förbi Hanna och sen hem till mig. Jag sålde mina uggs till Amanda så nu är jag 700 kr rikare. Efter det åkte jag och Hanna till skärmarbrink och där träffade vi Stina. Vi åkte till Kärrtorps ip, där det var rugby match. Våran skola mot Bagarmossen. Nu är jag hemma och ska baka klart tårtorna. Snart kommer gästerna, papsen ska firas. Hörs senare, pussar amanda <3

Haha snyggt !

m'

aww tack så mycket:)

sandra

okej :)

nej jag ska nog inte göra så mycket idag, bara ta det lugnt. Har jobbat hela dagen så är lite trött hehe.

ronja

fina bilder!

ange

Ja, tänkte väl det :)

Emelie

okej, får ta och kolla ikapp de avsnitten som gått då :D

Sara

Sv; Okej, porträtt :)

Har du många olika objektiv?

sandra

fina bilder!

w :)

vad gör du? :)

Anna

underbara människa!

åh :( mjo förstår .. hur är det? <3

Amanda Rieem

haha roligt ed den där fyrkanten där..h haha

Anna

kolla inlägget "tack söta människor":$

Anna med A

ja :)

MATILDA

hur är det med dig idag ? :D

C E C I L I A ♥

Sv; Bra! :D



Jo, det är sant ! Men du får såå många mer ♥

ELLA GRÖN

vad har du gjort idag då?:)

Dolly

jadå, me dig då

MatWraken!

Vad har du gjort en snöig dag som denna? :D

MatWraken!

vad lyssnar du på då? :D

N

hitta på ikv?:)

e

Förlåt för supersent svar.. Har inte haft tid att svara på så många kommentarer... Allt bra?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: