by amanda

| Vardag
Jag drog ju som sagt ut och träffade Jair. Det var riktigt nice att träffa honom. Vi gick runt typ överallt och bara snackade. Drog till Skarpnäck en snabbis för att gå till honom och hämta hans jacka. Mycket mer än att snacka och gå runt gjorde vi inte. Jag drog hem runt 19.45. När jag kom hem åt jag middag och hjälpte sen pappa och göra tårtorna. Efter det pluggade jag lite och har just svarat på 3 sidor med komentarer. Snart kommer det väl nya .. Men vi hörs imorgon, klockan börjar bli mycket. Puss&Kram
C E C I L I A ♥

Haha shit att du får så många kommentarer :o ♥



Ja fan, säg det nu ! :D ♥

sandra

tack!

Anna med A

vad gör du? :)

Linda - ndaiL

Trött..så nu blir de sängen!



gonatt :)

Anna is the shit!

det gick bra på bup :)

hon var min bästavän under 2007! så aah ganska väl .. fast inte lika väl nu på sista tiden liksom ..

mjo .. åh vad söt du är!!! käärlek <3

B R O W N S U G A R

Sov så gott :)

Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: skönt att de är bra me dig :>

mathilda

nej .. jag mår inte alls bra :'( En kompis gick bort och jag hann aldrig säga förlåt för dem dumma grejerna jag sa till henne :'(

N

tack desamma sötnos:)

fanny

hah det vart typ gott (A)

Netty♥

sv' gjorde nog inte så mycket :)

ronja

sv: tack :)

oliviathebest

ja, min dag var jättebra, själv ? :D

Linnea

åh, snygg header :D

miranda jakobsson

=)

Anonym

sv: Jadå, du då? :)

ida

Grattis amanda! du vann veckans blogg! :D

sofia

du är ;)

Fanny

Svar: Tack så mycket :D

L I K E S O F I E [foto]

- nice! :D

helt okej ^^

Viviana

Kör en dagens blogg. Anmäl dig genom att skriva " jag är med " eller nåt liknande så utser jag en vinnare ikväll. Kraam!

Linn :)

jo, ska inte klaga :) själv?

Sara

Vad gör du då? ^^

Erika

Hoppas du haft en bra dag!

Anonym

- alright!

QN

sv: jodå helt okej



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: