by amanda

| Vardag


Jag älskar dig Filippa. Bild tagen i söndags.


Jag kom hem från skolan för typ 45 minuter sen. Fick sluta 30 minuter tidigare och nu har jag en liten irriterad Hanna brevid mig. Jag har precis gjort hemkunskap läxan och ska börja platta håret innan jag drar ut i det "fina vädret" Ska ju träffa Jair och då drar Hanna hem. Jag vet inte vad vi ska göra, men vi ska i allafall vara ute. Ikväll ska jag baka tårta till Papsen, alla i släkten äääälskar mina tårtor som jag kommer på att själv :D Men vi hörs när jag kommer hem igen. Pussar amanda <3

D A N I E L A ♥

- jadå:)

c

Ja helt klart!:)<3

Fanny

Svar: Varsågod! :D

jojjo

allt bra emd dig?

Sara

Sv; Ja,själv då? :D

C E C I L I A ♥

Sv; Ja, den är riktigt mysig ! ♥



Hälsa Grattis till Krister från Keve imorgon :D

Dolly

vsg

Anna med A

tack :)

Anonym

förstår de =)

Amanda Rieem

tcak då otroligt bkt! :D KRAM KRAM

Dolly

joda...

ronja

söt bild!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: