by amanda

| Vardag
Mycket denna kväll har inte hänt .. Jag har druckit te och ätit frukter. Pluggat någon idrotts uppgift och kollat på Paradise hotel. Inte speciellt roligt, men så värst mycket händer inte på en måndag kväll. Imorgon slutar jag 4 och efter kommer dagen att tillbringas med Jair. På kvällen när jag kommer hem ska jag även baka pappas tårta, han fyller ju år på onsdag. Menmen, här babblar jag på. Vi hörs senare, pussar amanda <3
C E C I L I A ♥

Sv; Haha ja fan ! :D ♥

sandra

haha japp :)

händer i veckan då?

ELLA GRÖN

tack så mycket! fast den är bara där för tillfället, ska byta snart när jag orkar fixa ihop en:)

Dolly

sötisar

mathilda

<3

sandra

te är så gott!

N

okej:)

Linda - ndaiL

Gonatt

Anna

det var det säkret .. det hände i april förra året ..

alltså, jag vet inte vart jag har honom. kanske borde lära mig att leva UTAN honom? jag vet inte hur jag ska göra liksom .. :(

nja. vill inte ha någon hjälp .. ska till bup imorgon iallafall! kram

Anonym

höstens och vinterns hetaste mode, svarta kilklackar i mocka!



http://www.tradera.com/item.mvc/viewitem/?auctionId=120470033

ronja

sv: tack :)

fin bild!

sofia

är det bra med dig då?:)

Sara

Vad fotar du helst för motiv? :)

sofia

joo:D

m'

roligt:)

Miranda Jakobsson <3

vad bra att du gillade det :D

ida

Du kan nå mig på : [email protected] kram!

Emelie

tack sötnos!!

åh jag har totalt missat PH, är det något at ha i år eller? :)

fannny

okejokej, nä inte myvcket, sitter på¨skolan just nu:)

oliviathebest

hahah okej :D

SV: japp, dusjälv? :)

toves träningsblogg

minns inte vad jag skrev.. allt bra annars?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: