by amanda

| Vardag

Idag är det din dag, grattis Kantima ! <3


Hej sötnosar. Idag har det varit en ritkigt seg dag. Har varit helt i mina egna tankar på lektionerna och hela tiden gått och hoppats på att dagen skulle ta slut .. När den äntligen gjorde det drog jag, Filippa och Elin hem till mig. Åt nudlar och kollade på 2 filmer. Först Kidulthood och sen Adulthood. Grymma, har skrivit om de på kategorin film betyg om ni vill veta. De drog för en stund sen och jag har precis ätit middag. Ska snart åka till mamma för att hämta lite saker, så vi hörs när jag kommer hem igen. Pussar amanda <3

ebbas dagbok

Sv; det är super bra med mig :D

Ha en bra kväll!

sandra

okej :)

jo den har varit helt okej :D

SV: okej :(

sandra

härlig bild!

E M A . W O R L D - vinn en design

ah, okej ;D inte mkt alls -.-

Dolly

thanks honey

Sara

Sv; Yes ;D

ange

Okej, det e aasmke löv här med !! <33

Viktoria♥

hittar du på nu då?

QN

sv: haha ja.. längtar redan till helgen! men har du haft en bra dag idag då :D

Rebecca

kikar in :)

C E C I L I A ♥

Sv; Haha härligt ! :D ♥

L I K E S O F I E [foto]

- :)

allt bra?

emelie larsson

fin bild :)

kramkram

Anonym

sv: Japp :D

Sara

Sv; Yes :)

Viktorija

Ursäkta om jag stör dig men skulle du kunna lägga en röst på mig NR:2! Din röst räknas och kan hjälpa mig och vinna! :D

Länk: http://beatricelinneaa.blogg.se/2010/october/dom-5-finalisterna-i-fototavlingen.html#comment



Man får en länk i min blogg som tack när tävlingen är slut! ;)

MADDES

Hoppas du fått en fin start på veckan :)

FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Så lite så :D <3

Anna med A

tack :)

sandra

GRATTIS, du blev dagens bloggvinnare i min blogg! :)

ange

Jaa, fast jag gillar mer sommaren <33

Elvira

härlig bild!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: