by amanda

| Vardag


En låt man helt klart aldrig glömmer.
En låt som väcker gamla minnen.
En låt som får mig tänka tillbaks i tiden.
En låt som får mig känna lycka.

Sara

Sv; Hihi jo vi är bästavänner :)

Dolly

tack så mkt

u name it

hoppas du får en trevlig morgondag!

Anonym

sv: Va kul! Stan :D

Linda - ndaiL

Tack! :)

Nu måste jag sova!

N

jadu jag kommer inte ihåg vad jag frågade;)

w :)

tack så mycket :) dsm!

ronja

sv: tack :)

jättefin du är på den bilden!

soofie

sv: taack =)

sofia

okejj, inte mkt :D

MatWraken!

ja, vi får kanske fara dit på praktik! :D:

MatWraken!

har lektion, sjd?

ronja

sv. tack! :)

daniela

- okej igår tog jag det lungt:)

Amanda Rieem

det är bara bra! :D hur e det själv dÅ? KRAM KRAM

(röta gärna på mig om du inte redan gjort det)

m'

Vad tycker du om mitt inlägg sno stilen av... (?) tycker du jag ska göra fler sånna?:)

fanny

jajemen, ska du hitta på idag då:)?

ida

Hej!

Nu har du chansen att bli veckans blogg i min blogg.

Här kan du anmäla dig: http://tyypiiida.blogg.se

Lycka till!

ida igen

Hej!

Kan du bjuda in mig till blogsvar.se Om du kan ;) kram!

Anna is the shit!

Malin vart på körd av tunnelbanan .. :/ hon var bara 14 år. det gör så ont!

han skrev sms igår, han hade haft "fullt upp" men jag vet inte .. han gör som han vill. jag behöver honom, och han vet det. han ställer självklart upp NÄR jag väl behöver honom. <3

nej .. men jag är svag. och det vet mina vänner .. :/

Sara

vad gör du då? ;p

Netty♥

sv' vad gör du idag då?:)

vicky <3

Allt bra idag? :D <3

Fanny

Söt du är! :)



Svar: Tack :D

Emma Olofsson [FOTO]

Hej!

Hoppas allt är bra med dig?:)<3

Linn :)

hihi :]

F

tack så mycket, detsamma :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: