by amanda

| Vardag

Jag har precis kommit hem, eller det var en liten stund sen. Jag och Filippa gjorde oss klara efter det förra inlägget och drog sen ut. Mötte Rikard och Emil. Vi gick och mötte Hanna för att hämta pengar och sen drog hon. Vi andra gick hem till Rikard, kollade på tv och de andra spelade lite. Runt halv 5 drog Emil hem och vi andra åkte in till T-centralen. Där mötte vi massa brudar för att de skulle köpa biljetter. När vi var klara åkte jag, Rikard och Filippa tillbaks till Kärrtorp. Där träffade vi Muffe och vi stog och väntade på typ Emil och Chrippa i evigheter. Men ah, det blev som det blev så jag och Filippa drog ifrån dom .. Menmen, här kommer en bild från igår. Puss&Kram

nippan såklart!

Det va en söt bild det :)

ebbas dagbok

sv; Jag kollar på parlamentet :) haft en bra dag?

FlizanLizan

sv: härligt, jora de e najs ;)

F

yes :)

L I K E S O F I E [foto]

- okej samma här :)

åh tack sötis!

sandra

tackar :)

haft en bra helg?

NY TÄVLING PÅ MIN BLOGG! CHECK THIS OUT! :)



http://nattafoto.webblogg.se/2010/october/tavling.html#comment



(förlåt om du it vill ha såna här kommentarer)

sofia

tack:)

♫♪ Sandra T

nope, bilden hittade jag på weheartit.com (:

sandra

säg de till svampbob ;)

clara

Jag med!:)

QN

sv: samma :D imorrn börjar skolan igen, fy!

Viktoria♥

okej vad mysigt :) jag pratar i telefon och svarar på kommentarer :)

Miranda Jakobsson

vsg :D

C E C I L I A ♥

Haha vad dum jag är, jag menade mittbena ! :P

Anna med A

ja (:

ELLA GRÖN

haha, nice;)

ronja

söt!

isabelle

gosh vad söt!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: