by amanda

| Vardag
Grattis Micke barndomsvän, nu är du äntligen lika stor som jag :D


Godmorgon godmorgon sjunger Filippa och jag i kör !
Jag vaknade klockan halv 12 imorse medans Filippa gott låg och sov som en stock. Hon reagerade inte när jag ropade på henne så fick kasta ett gossedjur i huvudet på henne och då vaknade hon med ett ryck och satte sig upp :D Vi gick upp och åt frukost, och just nu sitter vi framför varsin dator och dunkar musik. Det blir nog bara en chill dag idag, lite plugg kanske. Vi får se, ska ta mig till mamma någon gång också eftersom det egentligen är hennes helg .. Jaja, vi hörs senare. Kisses

Jag hittade lite bilder, föfan :D
läääänge sen, men vet inte vilket år de är tagna !

♫♪ Sandra T

visst är den (:

sandra

Besök gärna min blogg. Och glöm inte att du kan vara med och tävla i "dagens blogg".

Kram! :))

Felicia

joda, det är super här med, :)

händer det ngt kul idag då?

Netty♥

sv' åh tack så hemskt mycket :D

molly

godmorgon !

ange

Jag sitter om kikar på supersööta Hello Kitty saker <3<333

Dolly

aha okii :)

Sara

Sv; Tack desamma :)

ronja

fina bilder!

Anna is the shit!

Yes i know. det gör ont att berätta för någon nära tycker jag ibland. tycker inte om ska må dåligt för jag gör det liksom .. jag saknar min kära Malin där uppe .. sen min f.d bästakillkompis blir det nu vi snackar inte ens längre och det gör ont .. han är en av dom jag inte klarar mig utan. vet inte varför han inte pratar med mig men det gör ont verkligen :/

FowZie

sv; jo svårt att inte berätta de,t när jag bryter ihop o spyr hela tiden.. då får hon reda på det tillslut

MissCM

sv: haha, man vet aldrig ;P folk köper vanliga tygskor och kallar dom för Converse så man kan aldrig vara säker :P men ändå coolt ju! :D

stephanie isabell

:D

C E C I L I A ♥

Sv; Haha okej, vi kan snacka på msn om det sen! ;)



TACK! ♥♥ Den tog jag på midsommarafton :P

MATILDA

mysiga bilder :D

Linn :)

att det var :)

w :)

okei, inte så jätte mycket alls faktiskt ;d

Emma Olofsson [FOTO]

Hoppas du haft en bra helg!:)<3

D A N I E L A ♥

- okej vad hittade ni på då?:)

FRIDA HJÄRTA KEVIN

Fina bilder :)



SV; Ja :D

Fanny

Svar: Ja! hoppas du har haft en bra helg! :D

Therese

Säljer en canada goose till bra pris som skulle passa dig och dina vänner http://www.blocket.se/stockholm/Canada_Goose_jacka_till_bra_pris_30142806.htm?ca=11&w=1 skulle vara snällt om du spred detta :)

C E C I L I A ♥

Sv; Ja, som fan! :D

Riktigt mysigt! ♥



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: