by amanda

| Vardag

Åååååååååh, det är så sjukt kallt ute ! Filippa och Ida har tvingat mig vara ute sen typ 6 ?! Vi har haft riktigt rikigt kul, men hela kroppen sticks och det gör så ont att jag håller på att börja gråta :( Menmen, livet går vidare -.- Jag drog hem till Filippa tidigare idag, Ida kom efter en stund. Vi gick till bagis centrum och åt på pizzerian. Och sen har vi varit ute resten av kvällen, sprungit runt och busat. Mohhaha, har gjort saker som inte är lämpliga att skriva i bloggen ! Träffade en massor och hälsat, var även med Rikard och Emil senare på kvällen. Nu är jag och Filippa hemma hos mig och lyssnar på musik. Hon sover här idag, pussar

bild tagen idag !

fanny

haha okej ;D

nä inte mycket:)

L I K E S O F I E [foto]

- hihi :D

vad gör du?

ronja

sv: tack :)

fin bild!

ELLA GRÖN

jaha, vad kul! nej, ingenting sitta hemma i skogen bara;)

o l i v i a t h e b e s t

hahah ah jag va me på paows blogg :p

sandra

okej härligt :)

jo det är bra med mig också!

C E C I L I A ♥

Åh shit snygging!

Vad har du gjort med håret? Sidbena? ;)

soofie

sv: ganska bra.. :) svårt att skriva så här

Beatrice Jakbobsson [foto]

sv. jaa :)

QN

sv: jodå, bra :) vad händer idag då, sista dagen på helgen?

mirandaj

tack =)

detsamma :D

Anna med A

samma här :)

Feliciamolnar

svar tackar. Tack för att du påpekade det, annars hade jag nog inte lagt märke till det ;p (y)

sandra

finis!

clara

Haha nej! Mest du!:D

m'

vad roligt:)

Linda - ndaiL

Hej!



Vad gör du idag? :)

Hanna

hehe jag såg när ni satt vid tråget :p intressant jag vet :p



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: