by amanda

| Vardag
Hello bitches ! Idag har vi haft orientering i flaten, med matsäck och sånt. Mina skor satt så hårt knytna och jag fick något vasst i skon så började blöda, gick och klagade på att det kändes som om jag gjorde det. Men insåg inte att det var sant fören jag kom hem. Skönt som det var slutade vi 2 timmar tidigare än vad vi skulle ha gjort. Så drog hem direkt efter. Pluggade galet, kollade bloggar, duschade och ah. Nu är det snart dags för middag. Resten av kvällen ska jag bara ta det lugnt. Men vi hörs senare, pussar amanda <3

Min snygga morgonrock, fick för 4 år sen. Dags att köpa ny ? :o
Fanny

Hoppas du har haft en bra tisdag! :D

MATILDA

mysig morgonrock :D

Bella

ååh,det ser ut som en såndär riktigt mysig morgonrock,avundsjuk!:O

Erika

sv: Härligt :) Jo super här med!

& tack :D

fowzie

sv; :) jo men det är bra , sjuk och hoppar på kryckor men kan ej klaga :D för ajg lever ju så det är bra med mig (A) får ju se det som att immunförsvaret kommer vara på sin topp efter detta :D haha själv?



popssR'

/ FowZie

http://feliciaaulen.blogg.se

Z

varse :)

allt bra? :)

Dolly

vart på stan, shoppatb o fikat,,, dudå

Viktorias dagbok

hehe härligt :) hittar du på nu då? :)

L I K E S O F I E [foto]

- hihi ^^

vad gör du?

H A N N A ★

haha, oj, jag menade veckan :P

fowzie

sV; feber som en väderkvarn och kryckor for jag pajjade menisken och muskeln som går under knät enda upp på låret- på en dansträning

.

popssR'

/ FowZie

http://feliciaaulen.blogg.se

M A L I N :)

Hihi härligt det :D

Viktorias dagbok

okej trevligt :) just nu tittar jag på tv, ska duscha snart =)

fowzie

sv; haha jaa men det blir det säkert :D tror jag :D

PHOTOGRAPHY - Frida Lindberg

Hejsan!



Nu har jag skaffat en bloppis med kläder och lite smycken till väldigt bra priser. En del grejer är använda bara en gång, en del är lappen kvar osv. Ta dig gärna en titt :) http://www.fridasbloppis.devote.se



Kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: