by amanda

| Vardag



Mittbena och grejer idag !

Hallå sötnosar. Vi gick upp runt halv 12, Hanna drog hem och jag åt frukost. Satt lite framför datorn och hoppade sin in i duschen. Stog och hade problem med håret länge innan jag blev tillräckligt nöjd. Städade rummet och nu har jag precis sminkat mig, bara mascaran kvar. När Filippa och Elin är klara ska jag träffa dom, och senare Ida tror jag. Jag vet inte vad vi ska göra, men det märker vi. Hörs senare, puss på er <3

L I K E S O F I E [foto]

- okej ;p

tack så mycket :D

Emma Olofsson [FOTO]

då måste jag plugga och sen orkar jag inte blogga!:P

Beatrice Jakbobsson [foto]

fin tröja du har på bilderna ;)

Linda - ndaiL

tack :D

sandra

finis!

Netty♥

sv' ja, och jag vill tillbaka dit :)

Feliciamolnar

jätte fin header !! :)

cindy

aha oki :) u have fun !:D

jag ska vara hemma med min kusin kanske

Netty♥

sv' jag försöker. men har aldrig tid för bloggen när de är skola :/

Emma Olofsson [FOTO]

gör du?:)<3

Beatrice Jakbobsson [foto]

sv. förstår det :)!

SANNA

SV: Okej! :) Jag gör mig iordning :)

Är allt bra med dej idag? :)

mirandaj

fin blogg =))



vkika gärna in på min =)

kram

sandra

tack själv. ;)

E&J♥

Hej där, Gullig blogg du har! Kika gärna in på våran :) kram ♥



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: